Různé dokumentace na renaulty je možno stahovat
ZDE
|
Muje Bx Kobylka:) |
Renault 21 club ICQ: 179653900 tel:776 556 776 Marty © 2004 - 2021
|
|
Fórum >> Všeobecně o Renaultech >> Výpis:
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2804
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Název příspěvku: Re: ph.1 vs ph.2 |
Tak tomu chytrákovi jsi měl omlátit lešeňovou trubku o palici, když to udělal tak amatérsky. Když tam teda navařil jiný VIN, máš to původní ty? Máš k tomu původní štítky? A původní rakouský TP? Na to prostě musíš shánět doklady z bílý 21ky, nejlíp samo TXI, ale když budou z 2.0-2.2 8v, tak v nouzi by to šlo taky. Jen bacha na emise, nevím jak na to jsou u vás přísný při emisní kontrole - 12v se nevejde do stejných limitů, jako 8v, byť je to modernější motor.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.161.119.xxx Vloženo:09.03.2010 17:52:45 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 386
Zaregistrován:
18.07. 2009
| Re: ph.1 vs ph.2 |
ja mam 2.2 i s kat. rok 87 som chcel povodne s toho. Len nechcem vymyslat lebo som koli nemu mam uz teraz velke problemy a mohlo by to skoncit aj horsie.. povodne maju tiez policajti aj s povodnimy rakuskymi papiermi.. tak ja mam len auto ako celok a bez vsetkeho.. ale volal som maitelovi od ktoreho som to kupil a povedal ze sa skusi pozriet ci ma este nahodou niekde napisane ze by mi ho poslal.. tak jedine cakat
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.191.118.xxx Vloženo:09.03.2010 18:50:00 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 386
Zaregistrován:
18.07. 2009
| Re: ph.1 vs ph.2 |
cele vin by malo byt : VF1L48R0502088769 alebo VF1L48V0502099120
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.191.120.xxx Vloženo:09.03.2010 19:40:06 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2804
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: ph.1 vs ph.2 |
Ten první je VIN TXI (s katem), ten druhý je silný atmo-diesel 53-54kW 2.1, oboje sedan. No snad to TXI ten tvůj expert nechtěl postavit na dieselový doklady? Zničit krtka
Doklady ze starýho modelu vynech, to je až moc nápadný - rok 89 a mladší, VIN musí začínat VF1L48_05....., místo podržítka písmeno označující motor, možností je víc.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.161.119.xxx Vloženo:09.03.2010 20:50:11 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 386
Zaregistrován:
18.07. 2009
| Re: ph.1 vs ph.2 |
na tom 87 roku mam vin: VF1L48K0100999056
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.191.120.xxx Vloženo:10.03.2010 13:18:09 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2804
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: ph.1 vs ph.2 |
Sedan 2.2i, ale s 3-stupňovým automatem!
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.161.42.xxx Vloženo:10.03.2010 13:44:16 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 386
Zaregistrován:
18.07. 2009
| Re: ph.1 vs ph.2 |
nie prerabky robene neboli a automat ta neni.. klasika 5q
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.191.121.xxx Vloženo:10.03.2010 15:13:07 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2804
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: ph.1 vs ph.2 |
No když tomu věříš Já ti říkám, že tenhle VIN patří k autu, který bylo vyrobený s 3-stupňovým automatem MJ3, v tomhle se fakt nepletu Jestli je VIN původní (což si můžeš myslet a vůbec to nemusí být pravda), stopy po přestavbě se najít dají, když víš kde co hledat. No a jestli VIN původní není, tak to taky umíme většinou zjistit jen pohledem
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.161.42.xxx Vloženo:10.03.2010 17:26:48 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 386
Zaregistrován:
18.07. 2009
| Re: ph.1 vs ph.2 |
ja som sa na vin dival - som mal aj tlmič dole a neni nikde prevarene ani nič - koli overeniu vin na prepis auta. Mohol by som mat este vacsie problemy ako mam tak som nechcel riskovat.. keby som toto vin-ko hodil na to txi bolo by to moc podozrive alebo ani nie?? lebo ta 2.2i sa na mna dnes vykaslala.. mrcha francuzka.. ale som to spravil. a to txi je predsa mladsie o 7 rokov
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.191.89.xxx Vloženo:10.03.2010 17:55:01 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2804
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: ph.1 vs ph.2 |
Jestli si seš originalitou VINu jistej, pak já jsem si jistej předělávkou z automatu na manuál a říkám, že na tom autě to jde poznat
Jaký je celý typ motoru na štítku? Vyfoť škrtící klapku z přední i zadní strany a fotky dej sem. V motorovým prostoru bude nějaká kabeláž navíc od automatu, couvačky budou zapojený na čidlo zpátečky kabelem, který nebude vycházet z hlavních svazků, mohla by se při zařazení zpátečky rozsvěcet na palubce i kontrolka automatický převodovky. Kdybys vymontoval řídící jednotku motoru a vyfotil samolepku s označením, dá se to na ní poznat taky.
Závěr - automatový doklady bych na TXI nedával (z VINka se ten automat pozná) a jak už jsem psal výše - ze starýho modelu taky ne.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.161.42.xxx Vloženo:10.03.2010 21:08:52 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 386
Zaregistrován:
18.07. 2009
| Re: ph.1 vs ph.2 |
asi som zohnal kupca na tu 87 za 400 eur a mam vyhliadnute turbo
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:95.102.230.xxx Vloženo:11.03.2010 02:00:30 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 386
Zaregistrován:
18.07. 2009
| Re: ph.1 vs ph.2 |
mam otazku.. je na ph.1 elektricka predpriprava na elektricke stahovanie zadnych okien, elektricke nastavovane spatnych zrkadiel a vyvedene kable do prednych tapacirov na tlacitka stahovania okien a repraky??
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.191.110.xxx Vloženo:20.03.2010 11:38:38 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2804
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: ph.1 vs ph.2 |
Na zadní okna u ph.1 není nic připravenýho, musí se vyměnit celý elektrosvazek od A-sloupku až po zadní světla, na každý straně. Ani není nic připravenýho pro tlačítka mezi sedačkama. Na zrcátka teoreticky by některý verze být připraveny mohly, ale spíš s tím nepočítej. Kabeláž do předních dveří na tlačítka být natažená ani nemůže, protože phase1 má tlačítka na tunelu u šaltrpáky nebo před ní na palubce (podle provedení), ta elektroinstalace palubky je úplně jiná a nedá se vzájemně kombinovat.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.161.183.xxx Vloženo:20.03.2010 12:41:16 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 386
Zaregistrován:
18.07. 2009
| Re: ph.1 vs ph.2 |
aha cize ak tomu chapem tak najlepsie prehodit celu pristrojovkua celu kabelaz aby som mal vsetko to co chcem ??
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.191.91.xxx Vloženo:20.03.2010 12:44:03 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 386
Zaregistrován:
18.07. 2009
| Re: ph.1 vs ph.2 |
na ph.2 co je RJ pod spolujazcovou sedackou tak to je RJ motora alebo ta pri motore je na riadenie motora??
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:95.103.25.xxx Vloženo:21.03.2010 16:42:01 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 711
Zaregistrován:
..
| Re: ph.1 vs ph.2 |
ctete, hledejte :)) pod sedackou mas jednotku na ABS
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.176.184.xxx Vloženo:21.03.2010 18:08:31 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 386
Zaregistrován:
18.07. 2009
| Re: ph.1 vs ph.2 |
ok .. a spravi to nieco keby som dal RJ s TXI do GTX 2.2 rok 87?? myslim vykon spotreba a tak?? alebo to ani nepojde??
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.191.96.xxx Vloženo:21.03.2010 19:12:16 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 711
Zaregistrován:
..
| Re: ph.1 vs ph.2 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.176.184.xxx Vloženo:21.03.2010 20:23:07 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2804
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: ph.1 vs ph.2 |
Vůbec bych takhle neriskoval. Řídící jednotka z jinýho motoru (a jako že 12v už má něco společnýho se Siemensem, ikdyž je to popsaný ještě v Renixu) může mít jiný zapojení konektoru a hrozí nevratný poškození při prvním zapnutí. Takže ve vlastním zájmu zapomeň, žes někdy něco takovýho chtěl udělat.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.161.49.xxx Vloženo:21.03.2010 23:05:32 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 386
Zaregistrován:
18.07. 2009
| Re: ph.1 vs ph.2 |
ved ja sa iba pytam
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.191.92.xxx Vloženo:22.03.2010 12:45:58 Odpovědět |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE
|
4.5.24, ravik
Re: Srazy 2024
>>
22.1.24, marty
Re: Podekovani 20...
>>
18.1.24, ravik
Re: Tento web , a...
>>
17.1.24, ravik
Re: OFF Topic VII...
>>
2.7.23, Jan Kalina
Re: Srazy 2023
>>
8.5.23, Mustang
Re: Inzerce IV
>>
23.7.22, Jan Kalina
Re: Slovensko 202...
>>
11.1.22, marty
Re: sbírka 2021
>>
13.6.21, ravik
Re: Srazy 2021
>>
22.4.21, Vatanen
Re: Digitální t...
>>
30.9.20, Radek
Re: Avantime, mot...
>>
Zobraz více výpisů |
|