Různé dokumentace na renaulty je možno stahovat
ZDE
|
Muje Bx Kobylka:) |
Renault 21 club ICQ: 179653900 tel:776 556 776 Marty © 2004 - 2021
|
|
Fórum >> Všeobecně o Renaultech >> Výpis:
pokročilý
Příspěvků: 711
Zaregistrován:
..
| Název příspěvku: Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
První přece nejsi, první z R21clubu sem byl já Dnes jak příjdu z práce tak se kouknu kolik ubylo z tabletek za ten týden..
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.176.184.xxx Vloženo:17.07.2009 12:15:31 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2804
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
Když je to naftalen, pak to bude v naftovým autě určitě fungovat 3x líp, než v benzínovým
Jen aby ale Honzo nedošlo k tomu, že ty hořlavý výpary projdou vzduchovým filtrem do turba, to je stlačí.......a v intercooleru to vlivem velkýho tlaku a teploty exploduje a udělá ti to nechtěný otevřený sání skrze kapotu
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.161.204.xxx Vloženo:17.07.2009 21:15:04 Odpovědět |
Specialista
Příspěvků: 1565
Zaregistrován:
..
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
Honziku : ty chemiku jeden , kšanda: ty mas na ty auta takovy stesti vid?
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:77.236.210.xxx Vloženo:17.07.2009 21:42:07 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 711
Zaregistrován:
..
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.176.184.xxx Vloženo:17.07.2009 22:24:22 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2804
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
To vypadá, jako by ty tabletky okusovali moli
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.161.204.xxx Vloženo:17.07.2009 22:34:03 Odpovědět |
specialista na autodiagnostiku
Příspěvků: 202
Zaregistrován:
..
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
Zajímavá debata, po pozorném pročtení jsem objevil jediný důkaz - těch tablet je opravu 6. :))
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.100.218.xxx Vloženo:29.08.2009 09:36:48 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 711
Zaregistrován:
..
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
Chybička nového zaměstnance v Deze
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.176.184.xxx Vloženo:17.07.2009 22:37:51 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2804
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
Nazdar Mirku,
to je dost, že ses ukázal Jsem věděl hned, když onehdá Lukáš prozradil, že má TXI bez 12v, že to nebude jiný auto než to tvoje - vždyť pamatuju, když jsi ten 12v měnil za 2.2ku, dokonce i to, jax sháněl nástrčný torxy na sundání hlavy
Co takhle dávku Naftalenu zdvojnásobit přinejmenším? Předávkování bych se nebál Já to ale zkoušet nepotřebuju - všechno s čím jezdím má toho výkonu tak nějak přebytek, nebo něco aspoň dostatečně. Jó mít tak nějakýho chcípáka s 1-bodem apod., taxe snažím to sypat i do oleje a ostřikovačů, ale takhle to opravdu nemám do čeho dát, aby to mělo onen zázračný efekt, efektně mi to jezdí i bez toho
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.161.222.xxx Vloženo:29.08.2009 11:01:56 Odpovědět |
Simír, Kobra 11
Příspěvků: 335
Zaregistrován:
..
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
Ti tabletky vypadají jak ti co se používají v pisoárech
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:81.0.248.xxx Vloženo:21.07.2009 22:57:47 Odpovědět |
Mr.Startovací Čidlo
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
03.08. 2017
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
Du do toho. :D . Ja sem pro kazdou kravinu :D.. U sport filtru co mam, to udelam malinko jinak. Vyhrabal jsem doma nerezovou sitku na sypany caje a implementuju to dovnitr do toho kuzelu. Predpokladam ze vetsi teplota zaruci vetsi uvolnovani :D..
No a v pondeli to otestuju ..
PS: hasici pristroj mam :D
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:92.62.224.xxx Vloženo:29.08.2009 17:20:39 Odpovědět |
uživatel
Příspěvků: 40
Zaregistrován:
..
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
Čau Honzo,
jo,pamatováka máš dobrého :D Jsem rad,ze jsme se po nejake dobe opet tady setkali.
To,ze jsem se tady moc neobjevolal bylo zpusobeno tim,ze R21 uz nemam. Koupil jsem spolehliveho Japonce a mam klid .
Bylo by fajn se nekde na srazu setkat,ale nevim,nevim,co by jste rikali na to,ze bych prijel jinym vozem nez R21.
S vykonem problem nemam ani ja,mam sice pouze 92 šemíků ,ale při váze auta cca 790 kg jsem na tom stejně,jako svagr s R21 12V. Zkouseli jsme to :D
Tak se mejter tady fajn.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.176.184.xxx Vloženo:29.08.2009 22:25:05 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 711
Zaregistrován:
..
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.176.184.xxx Vloženo:21.07.2009 23:26:07 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2804
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
Ale neříkej Mirku, že je to "zucuki" stejně pohodlná a prostorná kára, jako Renault
Přijet na sraz můžete s Lukášem jeho 21kou, ne? Swištěm bys nemohl soutěžit o ceny
p-OK-y, abys místo toho sypanýho čaje nezapomněl nasypat ty tabletky
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.161.197.xxx Vloženo:29.08.2009 22:44:12 Odpovědět |
uživatel
Příspěvků: 40
Zaregistrován:
..
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
Všechny Vás tu zdravím!
Pro upřesnění:Již vůz R21 12V 2.0 již zaplaťpanbůh nevlastním.
Jsem švagr od lukebajza a vlastním onen výše uvedený vůz Suzuki Swift 1.6 a můžu Vám říct,že po přidání těch tablet je to opravdu znatelný nárust výkonu.
Ato jsem projel první bez tablet a potom s tabletama a je to znát.
Hlavně "od spodku" to táhne líp.
Svého času jsem tady a na renault clubu byl častým přispěvatelem a někteří lidi jsou tady snad "odnepaměti", že jo Honzo K.?
Jinak přeji Vám všem hodně najetých kilometru s R21 aa co nejméně oprav.
Mějte se fajn.
Mirek-Vsetín
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.176.184.xxx Vloženo:28.08.2009 00:56:13 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 711
Zaregistrován:
..
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
JK: To bychom mohli :) Ale spíš až to bude někde blíž.. :) Sorry za OT
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.176.184.xxx Vloženo:29.08.2009 22:49:19 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 137
Zaregistrován:
29.05. 2005
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
Už jsem četl hodně ptákovin, ale tahle je kapitální. Pár tabletek do sání, a rok to jede jako kráva.... hele, nezapoměli jste dát nazpátek takovou tu divnou papírovou skládačku, co se jí říká vzduchový filtr?????? Kdyby to skutečně takhle fungovalo, tak už ten naftalen ládují v Rusku do MiGů a u nás do reaktorů v Temelíně.
Vlastně ne, před půl rokem kolovala ještě větší, ta s rezonančním štěpením vody elektrickými impulsy na vodík a kyslík.
Ještě domontovat pár osvědčených vychytávek, jako třeba posilovače jisker a magnety na palivové potrubí, a bude to komplet.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.203.188.xxx Vloženo:28.08.2009 21:24:27 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2804
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
To nebude, organizačně to není možný.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.161.197.xxx Vloženo:29.08.2009 22:51:48 Odpovědět |
uživatel
Příspěvků: 40
Zaregistrován:
..
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
Chceš porovnávat motor,respektive turbínu v Migu se spalovacím čtyřdobým čtyřválcem? A nějaké štěpení v reaktoru ti asi taky moc neříká,že?
Jinak ti,co mě znají ví,že bych do auta nedal kde co a o různých přísadách pro zlepšení kvality ojele atd mám stejný záporný názor...
Mrkni se na složení naftalenu a co je to za látka.
Naftalen je těkavá a hořlavá látka.
Čistě teoreticky:pokud je tedy hořlavá a těkavá,nemyslíš, že by přece jen mohla aspoň trošku obohacovat směs a přispět k hoření?
Taky jsem si to do auta nechtěl dát,ale řekl jsem si, za zkoušku a cca 30 kč nic nedám,tak jsem to tam vrazil a funguje to.
Ty jsi to už zkoušel?Očividně né!!Přece ti nic nebrání v tom to vyzkoušet,můžeš to hned po otestování vyhodit.
Uplně nejvíc miluji takový typ lidí,co mají jen velkou hubu keců a h.... z toho.
Tímto se ostaním omlouvám.
Toto je můj poslední příspěvek k této debatě,očividně to "nemá cenu".
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.176.184.xxx Vloženo:28.08.2009 23:54:23 Odpovědět |
uživatel
Příspěvků: 40
Zaregistrován:
..
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
Na pohodli a prostornost si nemuzu ani trochu stezovat,ne nadarmo sni jezdil prezident a oznaceni limuzina je na spravnem miste.Ale vrazit pres 90.000 kč do auta a několik stovek hodin prace,na to uz nemam chut a nechci to uz nikdy vice opakovat!Dalsi vec je spotreba,ale nebudu zde psat OT.
Melnik znam dobre,byl jsem tam pri stavbe Kauflandu,ktery je hned vedle kempu .
P.S.:nevim,jestli bychom do Melniku s R21 od svagra dojeli.. Museli bychom vzit minimalne vsechny hadice na vodu a spoustu vody:D. A kdo vi,co jeste..
Ne,delam si srandu...
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.176.184.xxx Vloženo:29.08.2009 23:12:06 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 137
Zaregistrován:
29.05. 2005
| Re: Naftalen - nárůst výkonu v nižších otáčkách |
Tak hele, kolego Mirku. Logicky ti tady vysvětlilo nesmyslnost tvého počínání víc lidí, jestli jsi přesto přesvědčený že pár tablet do sání způsobí že to jede jako sfiňa a jsi ochotný hádat se s každým kdo tvou svatou víru nesdílí, nebudu ti to vyvracet, koneckonců to evidentně nemá smysl a budiž ti to přáno. Hezkou neděli.
P.S. Zkoušet to nebudu. To už radši náporové sání. To má u střikačky určité fyzikální opodstatnění.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.203.188.xxx Vloženo:30.08.2009 09:07:39 Odpovědět |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE
|
4.5.24, ravik
Re: Srazy 2024
>>
22.1.24, marty
Re: Podekovani 20...
>>
18.1.24, ravik
Re: Tento web , a...
>>
17.1.24, ravik
Re: OFF Topic VII...
>>
2.7.23, Jan Kalina
Re: Srazy 2023
>>
8.5.23, Mustang
Re: Inzerce IV
>>
23.7.22, Jan Kalina
Re: Slovensko 202...
>>
11.1.22, marty
Re: sbírka 2021
>>
13.6.21, ravik
Re: Srazy 2021
>>
22.4.21, Vatanen
Re: Digitální t...
>>
30.9.20, Radek
Re: Avantime, mot...
>>
Zobraz více výpisů |
|