Různé dokumentace na renaulty je možno stahovat
ZDE
|
Renault 21 club ICQ: 179653900 tel:776 556 776 Marty © 2004 - 2021
|
|
Fórum >> Motory >> Výpis:
Mr.Startovací Čidlo
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
03.08. 2017
| Název příspěvku: Turbo |
Chci se zeptat jestli by bylo možný dat do R21 2,2i GTX dat turbo.. Motor by mel bejt stejnej jako u 2L? Nebo ne?
Diky | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:77.48.45.xxx Vloženo:10.07.2007 19:52:02 Odpovědět |
Mr.Startovací Čidlo
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
03.08. 2017
| Re: Turbo |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:77.48.45.xxx Vloženo:10.07.2007 20:37:31 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2811
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: Turbo |
Zapomeň. Motory stejný nejsou. Nepřeplňovaný 2.0 a 2.2 jsou stejný opticky a vyjma dílů spjatých s rozdílem objemovým i uvnitř. Motor 2.0-turbo je sice konstrukčně stále to samý, ale uvnitř jde o něco jinýho (zvenku je jiný jen ventilový víko). Pokud bys dal turbodmychadlo na původně atmosferický motor bez dalších úprav (jiný písty, kroužky, klikovka, těsnění pod hlavu,...), další životnost toho motoru by se dala počítat už jen na možná desítky km v lepším případě.
Kdybys náhodou chtěl dát turbomotor kompletní do kastle 2.2, pak je to jako kdybys z Octavie 1.8turbo dal motor do obyčejný Felicie. 21ka 2.0turbo má oproti ostatním 21kám úplně jiný nápravy, brzdy velký jako 25ka V6Turbo, ABS....je to úplně jiný auto, od začátku konstruovaný komplexně jako sportovní limuzína se vším všudy. Takže tenhle motor v obyčejný kastli je pozvánka na vlastní pohřeb.
V Argentině jezdí běžně Fuega s turbo-kitem na 2.2ce, ale je to o úpravách motoru pro přeplňování, a to není za pár stokorun. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.160.148.xxx Vloženo:11.07.2007 17:02:20 Odpovědět |
Mr.Startovací Čidlo
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
03.08. 2017
| Re: Turbo |
Diky moc za ceny informace... Je hroznej problem tu 2,0T sehnat. Cetl sem v nejakym foru ze to normalne de prehodit, ale bylo mi to hned jasny,,ze ten motor je konstruovanej na neco jinyho...
Neporadi mi nekdo aspon kde 21 s turbem sehnat?
Diky | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:77.48.45.xxx Vloženo:11.07.2007 18:10:23 Odpovědět |
Mr.Startovací Čidlo
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
03.08. 2017
| Re: Turbo |
To Jan Kalina : s tou konstrukci atm a přep. motoru neni tak pravda. pri hledani jsme narazili na puvodne 1.8 TSE , kde byl turbo mortor 2,0 . Od zacatku (tse melo najedo 7,500 KM a T 180 000 km) oba motory k 1 autu. A to auto az na tlumice naprosto bez problemu. Nebejt to bouracka, hned to beru.
Kastle je stejna, byla pridana akorat vzpera mezi tlumicema vepredu. Jinak STOCK TSE....
Co se tyce pridani TURBA do 2,2 GTX je konstrukce stejna a motor by nevydrzel (prevodovka asi jo) v tom mas naprostou pravdu.
Ale upgrade motoru (prizpusobeni na T) by to taky slo, jen by to bylo narocny
Stejne je to jedno, du do V6 laguny...
A diky za info..
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:77.48.45.xxx Vloženo:11.08.2007 21:38:58 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 4
Zaregistrován:
..
| Re: Turbo |
pani tak to bi stalo za to 2,2 a TURBO
na nete som len kusok ale no neda mi to co bi bolo potrebne na prerabku a total rekonsstrukciu???
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.248.32.xxx Vloženo:04.06.2008 15:36:51 Odpovědět |
inventář :-)))
Příspěvků: 959
Zaregistrován:
18.03. 2018
| Re: Turbo |
to p-OK-y: zkus tenhle inzerát:
Prodám renault 21 limuzíne, rok 1993, 110KW,, vínová metalíza, el. zrcátka, okna, šíbr. Katalysátor, ABS, klima, posilovač řízení 4x kotoučová brzda, interiér jako nový, bez koroze. Tažné zařízení snímatelné. Alu kola 15 ( alutec). Palubní počítač.Vestavěná hudba vyšší kvality blaunpunkt přímo od renault, ovládání rádia pod volantem. Poslední tlumič výfuku antikoro nerez ( WM sport). Nové zadní tlumiče, výměna hadic, řemene, vodní pumpy a napínací kladky řemene, nový chladič. Cena 20.000KČ. Při rychlém jednání sleva.Tel:721325806 | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:62.40.89.xxx Vloženo:12.07.2007 11:21:37 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2811
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: Turbo |
No jestli je to auto ještě k mání, ber ho, ikdyž je to bouračka - budeš mít totiž jediný na světě a to za to stojí
A teď trochu vážně - není možný mít k jedný kastli podélný motor 2.0 typu "J" a příčný typu "F". Karoserie jsou natolik jiné, že to prostě nejde, přední náprava a podběhy jsou jinde umístěný, rám motoru je úplně jiný, přední blatníky a nárazníky jsou jiný, ty věci jsou nezaměnitelný...
Kdybys měl podélnou kastli a chtěl do ní dát příčný motor, musel bys odstranit příčku pod čelním sklem, abys ho tam jen teoreticky dostal.
Kdybys měl příčnou kastli a chtěl tám dát motor podélný, neměl bys kam dát chladič, protože na jeho místě by byl motor.
A to nemluvím o nemožnosti připevnit podélný motor na příčnou převodovku a naopak, a o upevnění podélný do příčný kastle a naopak.
Někdo si udělal šprťouchlata, majitel je vypravěč pohádek a k autu nebyly původní doklady.
Jo a ještě k těm pneumatikám 185/65R14 - pokud tam jsou tyto, auto nemá podvozek z Turba, ale obyčejnýho 2-litru nabo 2.2ky. Na 2L.Turbo totiž nejdou nasadit disky 14" z důvodu velikosti brzd a i 15" musí mít ET=36 nebo menší, ani 15"plecháče z R25 V6 nejdou nasadit ani na zadní kotoučovky, natož na předek | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:160.218.130.xxx Vloženo:12.08.2007 11:56:37 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2811
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: Turbo |
To jako myslíš dát turbodmychadlo na motor 2.2i/J7T? Ne že by to nešlo (např.v Argentině jezdí takto upravovaná Fuega docela často), ale byl bys zklamanej z nevalnýho efektu. Motor 2.2 vzniknul prostým zvětšením zdvihu původního 2-litru. Pro sportovní verze se využívají motory s co nejmenším zdvihem, aby se motor rychleji dostal do vyšších otáček - píst nemusí ujet takovou dráhu. Už v atmo-verzích jsou 2-litry výkonnější, než 2.2ka, u přeplňování by to nebylo jinak.
A jakákoliv "prerábka" pokud bys to skládal z kvalitních součástek by tě vyšla na tolik, že je lepší si to rozmyslet a zavrhnout předem. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.160.167.xxx Vloženo:04.06.2008 23:16:23 Odpovědět |
Mr.Startovací Čidlo
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
03.08. 2017
| Re: Turbo |
Diky,,,nemas nahodou WEB?? nejaky priblizny foto? diky | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.103.131.xxx Vloženo:12.07.2007 13:10:41 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 23
Zaregistrován:
..
| Re: Turbo |
to Jan Kalina jakej průměr mají ty kotouče? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.100.43.xxx Vloženo:12.08.2007 19:27:53 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 272
Zaregistrován:
..
| Re: Turbo |
Venco,
kdyz uz mluvis o řepích, neznas tam dilnu RX-7 clubu? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.195.206.xxx Vloženo:07.06.2008 16:00:37 Odpovědět |
inventář :-)))
Příspěvků: 959
Zaregistrován:
18.03. 2018
| Re: Turbo |
p-OK-y - to mam z textove inzerce. Ale viděl jsem to inzerovane i někde jinde i s fotkou a můžu říct, že mít zbytečných 20 klacků, tak je moje . krásná, červená, až podezřele levná.....hned tam volej a uvidíš, třeba už je prodaná... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.146.137.xxx Vloženo:12.07.2007 14:48:00 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 329
Zaregistrován:
03.03. 2007
| Re: Turbo |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:83.208.235.xxx Vloženo:12.08.2007 20:09:13 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 23
Zaregistrován:
..
| Re: Turbo |
můžete mi někdo aspoň říct jaký je max plnící tlak toho turba a jaké mají průměry vrtulky? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.100.43.xxx Vloženo:13.08.2007 00:16:36 Odpovědět |
Vatanen
Příspěvků: 957
Zaregistrován:
03.11. 2007
| Re: Turbo |
JaM: tak to neznám, každopádně určitě to vídám každej druhej den jen o tom nevim... Kde by to mělo přesně bejt? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.70.79.xxx Vloženo:08.06.2008 01:42:37 Odpovědět |
Mr.Startovací Čidlo
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
03.08. 2017
| Re: Turbo |
Ja ji taky nasel v textovy,,za 35 000,-... proto sem se divil tem 20 papirkum... Kdyz to bude k tomu tak to vezmu,,uvidime
Stejne pokud pro to pojedu tak sebou budu muset vzit nejakyho zkusenyho mehanika :D.. Abych neporidil jako kamos :D R25 tu V6 2,5 myslim,,za 17 000,-.....no a dneska je na vrakaci | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.103.131.xxx Vloženo:12.07.2007 15:47:25 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 329
Zaregistrován:
03.03. 2007
| Re: Turbo |
predni a zadni maji 255mm | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:83.208.235.xxx Vloženo:12.08.2007 20:13:59 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 137
Zaregistrován:
29.05. 2005
| Re: Turbo |
Plnící tlak 2500 - 4000 ot. 85 - 95 kPa
při max. otáčkách 75 - 85 kPa
Otevírací tlak přetlakového ventilu 130 - 148 kPa
otevírací podtlak obtokového ventilu 18 - 22 kPa
Typ turbodmychadla Garrett T3
O průměrech se tady nic nepíše, budeš si to muset někde dohledat podle typu | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:81.19.35.xxx Vloženo:13.08.2007 18:48:04 Odpovědět |
Mr.Startovací Čidlo
Příspěvků: 1741
Zaregistrován:
03.08. 2017
| Re: Turbo |
Tak skoda,,je to prodany, ten kdo to koupil dobre poridil... :'( skodda | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:77.48.45.xxx Vloženo:16.07.2007 22:26:41 Odpovědět |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE
|
29.8.24, Jan Kalina
Re: OFF Topic VII...
>>
30.7.24, Peters
Re: Srazy 2024
>>
22.1.24, marty
Re: Podekovani 20...
>>
18.1.24, ravik
Re: Tento web , a...
>>
2.7.23, Jan Kalina
Re: Srazy 2023
>>
8.5.23, Mustang
Re: Inzerce IV
>>
23.7.22, Jan Kalina
Re: Slovensko 202...
>>
11.1.22, marty
Re: sbírka 2021
>>
13.6.21, ravik
Re: Srazy 2021
>>
22.4.21, Vatanen
Re: Digitální t...
>>
30.9.20, Radek
Re: Avantime, mot...
>>
Zobraz více výpisů |
|