 Lukebajza a ja  |   
Renault 21 club tel:776 556 776 Marty © 2004 - 2025
 |   
 | 
Fórum  >> Motory >>  Výpis:
 
  Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek
 
 
 
 
         
   
  pokročilý
  
 Příspěvků: 339
  
 Zaregistrován: 
 ..  
   | Název příspěvku:    výměna 1.7 karbec za 1.7 MPI    |  
      | Ahoj. Koupil jsem si druhou R21 na náhradní díly. Já mám 1.7 karburátor a v tomhle autě je 1.7 MPI. Chtěl bych ten motor vyměnit, je v dost slušným stavu, pěkně jede a má najeto 160 000km. Po mechanický stránce je to prakticky stejný, ale nevim jak s elektrikou. Nechce se mi měnit kompletní kabeláž. Potřeboval bych poradit ... nedělali jste někdo výměnu těchto motorů?? děkuji za odpovědi  |   |   
  |  
      | Dolů 
            ||
             Nahoru | IP:88.100.222.xxx  Vloženo:07.04.2007 12:53:57       Odpovědět   |   
 
 
         
    
  pokročilý
  
 Příspěvků: 516
  
 Zaregistrován: 
 04.06. 2005 
   |  Re: výměna 1.7 karbec za 1.7 MPI    |  
      | No já už to dělal, kabeláž v motoru vyměnit musíš až ke konektorům do kabiny.  |   |   
  |  
      | Dolů 
            ||
             Nahoru | IP:85.207.153.xxx  Vloženo:07.04.2007 22:20:16       Odpovědět   |   
 
 
         
   
  pokročilý
  
 Příspěvků: 339
  
 Zaregistrován: 
 ..  
   |  Re: výměna 1.7 karbec za 1.7 MPI    |  
      vorkoholik:
  
Neměl bys nějaký fotky z tý přestavby? Nebo kdybys mi k tomu něco napsal mailem ....
  
  
Kabeláž v motoru není problém - to druhý auto mam kompletní a pojízdný. Jen potřebuju vědět jestli od přepážky do kabiny je ta kabeláž stejná ....  |   |   
  |  
      | Dolů 
            ||
             Nahoru | IP:88.100.222.xxx  Vloženo:08.04.2007 12:59:00       Odpovědět   |   
 
 
         
   
  pokročilý
  
 Příspěvků: 339
  
 Zaregistrován: 
 ..  
   |  Re: výměna 1.7 karbec za 1.7 MPI    |  
      | Takže výměna motorů proběhla v pořádku, vyměnil jsem motor i s převodovkou a včera už jsem nastartoval a kousek to projel. Kabeláž z motorovýho prostoru MPI zůstala, jenom jsem si upravil zapojení ventilátoru chladiče (aut. spínání + ruční). Hlavní svazek kabeláže je vyveden levým nosníkem dopředu, kde je konektor plně obsazen (jak u karburátoru GTS tak i u MPI GTS). Přidal jsem benzínový čerpadlo a filtr s nutností přepojení hadiček benzínu, přidání filtru s akt. uhlím a hadičky do něj. Zapojení benzínového čerpadla jsem vyřešil následovně - příprava je až ke konektoru pravého zadního svazku kabeláže, čili pod krytem práhu u nohou spolujezdce. Odtud jsem si vyvedl zem a napájení čerpadla. Pod zadním sedákem jsem přeletoval svazek vedoucí k plováku nádrže a k benz. čerpadlu. Jinak přehození výfuku kvůli lambda sondě, jedný poloosy atd. ... akorát mi běží motor na volnoběh nějak rychle (až po tý výměně), budu to muset nechat seřídit. Jinak zbývá ještě pár úpraviček na předním nárazníku a nastrojení předku.  |   |   
  |  
      | Dolů 
            ||
             Nahoru | IP:80.188.127.xxx  Vloženo:30.04.2007 14:51:56       Odpovědět   |   
 
 
 
 
  |   
 
 | 
Různé dokumentace  a manuály na Renaulty je možno stahovat
 Z této stránky 
  |   
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd..  zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE 
  |   
 30.9.25, ravik 
			Re: Inzerce IV
>>
  31.5.25, ravik 
			Re: Srazy 2025
>>
  22.4.25, Henri8 
			Re: Poloosa?
>>
  7.4.25, JirkaKap 
			Re: OFF Topic VII...
>>
  23.3.25, marty 
			Re: Článek o R2...
>>
  29.1.25, ravik 
			Re: Podekovani 20...
>>
  26.1.25, marty 
			manuály a  dokum...
>>
  30.7.24, Peters 
			Re: Srazy 2024
>>
  18.1.24, ravik 
			Re: Tento web , a...
>>
  2.7.23, Jan Kalina 
			Re: Srazy 2023
>>
  23.7.22, Jan Kalina 
			Re: Slovensko 202...
>>
  11.1.22, marty 
			Re: sbírka 2021
>>
 Zobraz více výpisů |   
 |