Různé dokumentace na renaulty je možno stahovat
ZDE
|
Renault 21 club ICQ: 179653900 tel:776 556 776 Marty © 2004 - 2021
|
|
Fórum >> Motory >> Výpis:
nováček
Příspěvků: 14
Zaregistrován:
..
| Název příspěvku: MOTOR + Plyn |
Caute ALL .)
chtel jsem se zeptat kolik tak stoji predelani na LPG R21 1990 hatchbeck
chtel bych tam dat LPG a 2.2 turbo motor .) ale netusim jestli to jde a kolik by to stalo......diky z odpovedi | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.100.85.xxx Vloženo:17.01.2007 22:24:03 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 255
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
tak jit by to urcite melo, hlavne si to tam nech pridelat ...originalne... at pak nemas problemy s technickou jako treba ja ;) na vykonu to nepoznas, aspon ja v tom nevidim rozdil oproti benzinu (ale penezenka zase jo ;) ) cena sem slysel mela stat 25 000 coz predpokladam ze je urcite kec a myslim ze do 10 000 bys to mel urcite predelat. zajdi na vic mist kde to delaji a informuj se | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.244.116.xxx Vloženo:17.01.2007 22:29:35 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 657
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
kec to neni. kámoš platil na šáde asi 15 tisíc. a co to chceš? plyn a ještě k motoru 2,2 dát turba? tak o tom ani nepřemýšlej a kup si rovnou našláplý auto. vyjde tě to levněji | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.208.37.xxx Vloženo:17.01.2007 23:14:57 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 3
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
V prosinci 06 jsem si nechal předělat svojí nevadu (1721 66KW 4.bodové vstřikování)na LPG za 18500kč(ne sekvenční vstřikování)ze začátku jsem měl veliké problémy.Motor chcípal každou chvíli a táhnul fakt mizerně.Potom se mi v tom ještě chvíli šťourali tak se to trochu zlepšilo-pořád to ale nebylo ono.Potom jsem vyměnil vzduchový ventil volnoběžných otáček a je to téměř super.Akorád když je motor studený(cca 2km) tak se zakuckává a občas chcípne(na volnoběh),ale při plynulé jízdě to je dobré.Jízda po Praze krátké trasy(10km)spotřeba okolo 10 l mimo město okolo 9l,zatím pouze v zimě.Jinak jsem celkem spokojený. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.24.6.xxx Vloženo:17.02.2007 22:14:37 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
2,2 turbo benzin neexistuje, je pouze 2.0 - 2,2 ani na turbo bez obrovských investic předělat nejde. Jinak místo J7T 754 motor J7R 752 legálně nedáš ani náhodou. Jinak pokud to turbo mermomocí chceš, kup si celý auto - R21 Turbo je natolik jiný, než R21 standartní, že předělávat auto na turbo nemá smysl, lepší je jej koupit v originále.
Co se LPG týče, tak na 2.2i jedině vstřik LPG - vlastní zkušenost, levná varianta je velmi problematická, ale vstřik LPG=cca 40 tisíc | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.202.xxx Vloženo:18.01.2007 01:19:37 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 11
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
Na LPG je základ často meniť vzduchový filter a sviečky. Ja to mením spolu s olejom každých 10 - 15 tis. km. A ešte si dávajte pozor na filter v prepínacej cievke. Tam sa to zvykne tiež zaniesť a potom to neide dobre na voľnobeh. A odporúčam aspoň raz ročne nechať si skontrolovať celý systém na tesnosť. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:195.28.78.xxx Vloženo:19.02.2007 15:00:55 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
aha, teď jsem koukl, že máš 1,8 - ZAPOMEŇ na výměnu motoru - na R21 jsou dva druhy karoserií - s podélně uloženým motorem (2,1TD, 2,1D, 2,0i, 2,0 turbo, 2,2i) a příčně uloženým motorem (všechny 1,7) - struktura té kastle je natolik odlišná, že do kastle od 1,7 motor 2.2 prostě nejde dát.
jinak pro 1,7 čtyrbod vstřik platí to, co jsem napsal k 2,2 - jedině vstřik LPG, jinak to bude probémový až hrůza, ale pořizovačka je pecka - od cca 30 tisíc do cca 45000 Kč | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.202.xxx Vloženo:18.01.2007 01:26:13 Odpovědět |
uživatel
Příspěvků: 34
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
V mém okolí záleží zájemcům o plyn především na ceně a ne na kvalitě zařízení a služeb spojených s montáží. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.78.146.xxx Vloženo:23.01.2007 18:32:22 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2811
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: MOTOR + Plyn |
Souhlas s Lučnim Konikem, je to celý nesmysl.. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.160.186.xxx Vloženo:18.01.2007 01:32:23 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 153
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
Pánové vysvětlí mi někdo co je to LPG vstřik ? A taky nechápu jaký problem se má vyskytnout u levnější varianty (pominuli karbece),jezdil jsem S LPG na 2.0i/94,s tím samým systemem jezdím s 2.2i/95 a plná spokojenost.Pořízení 17 500,- komplet s montáží a přihlášením.
Jinak předrbávat 1.7 na 2.---cokoliv je blbost,R21 není škocna. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.160.104.xxx Vloženo:24.01.2007 22:01:21 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
Takže souhlasím s ostatními, že přestavba 1.8 na 2.0 turbo je nesmysl, za 2. Lpg do R 21 vyjde na cca. 20 000Kč, přímý vstřikování stojí okolo 35 000, a Lpg do přeplňovanýho motoru stojí 50 000!!! | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.102.57.xxx Vloženo:18.01.2007 06:40:26 Odpovědět |
uživatel
Příspěvků: 34
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
Přímy vstřik je vstřikavání tlaku plynu před sací ventil do každého válce samostatně.Systému je od více výrobců v různých cenách.Lacné verze jsou systémy se směšovači které mají větší spotřebu a někdy při špatném seřízení motoru nebo nejaké závadě( vadná svíčka) velmi rády střílejí do sání.Podle ceny máš nejlacinější verzi LOVATO nebo LOVTEK.Všechny verze LPG jezdí a šetří nám peníze jen záleží na spolehlivostí a co od nich očekaváme. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.78.146.xxx Vloženo:27.01.2007 11:31:34 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 14
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
jeee.. dik moc hosi... s tim motorem to byla jen uvaha...jsem si myslel ze to nepujde.. :(
ale ten plyn bych tam chtel dat urcite...ale jestli bude stat nad 15 litru tak mi to prijde zbytecne... nevyplati se to ptz dele nez3 roky to auto mit nebudu..... no uvidim.... ale moc dik | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.100.85.xxx Vloženo:18.01.2007 08:55:10 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 255
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
Lovtek tam mam taky nekde napsane | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.244.116.xxx Vloženo:27.01.2007 12:46:34 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
Tak normálně si najeď na seznam, tam si zadáš do okýnka přestavby lpg...a zobrazí se ti tam firmy, co přestvaujou auta...zobrazí se ti tam i ceník, aspoň budeš vědět, kolik tě to bude stát úplně přesně. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.193.33.xxx Vloženo:18.01.2007 12:11:14 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
ad PetrL - Petra doplním - měl jsem systém se směšovačem, seřízen byl dobře, jednou mi klepl do sání; hlavní důvod, proč jsem z auta LPG vymontoval byla ekonomika provozu - nádrž jsem měl válcovou v kufru za sedačkama, tedy místo Nevady sedan ; spotřeba při pohodové jízdě pod 13l na 100km nešla; pro srovnání - před dvěma lety jsem za 1000 korun měl cca 60litrů LPG a cca 45litrů benzínu - na 60litrů LPG jsem stěží najel 450km na 45litrů Naturalu 95 najedu při pohodové jízdě v létě mezi 550-600km, takže se mi levné LPG prostě nevyplatí; navíc je pro mne problém garáže, neb se pohybuju často v podzemních garážích, kde je z 99% vjezd vozidel s LPG zakázán. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.202.xxx Vloženo:28.01.2007 01:36:26 Odpovědět |
uživatel
Příspěvků: 34
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
Tvoje spotřeba byla až neuvěřitelně obrovská. Měla se pohybovat max. do 10L/100km.Zřejmě se jednalo o nějakou závadu v systému LPG nebo o nedobré zařízení. Kdybys viděl co všechno mají lidé v autech namontované !!! Já mam BRC a styl jízdy hodně nešetrný, přesto nepřekročím 10% navýšení oproti benzínu.Co ušetřím na plynu vložím blbec do gum!Ale jede to!!!!! A to pohodlíčko! | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.78.146.xxx Vloženo:28.01.2007 17:45:48 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
Dle solidního mechanika, který se o LPG auta stará většině přátel, byl LPG systém v pohodě, ale jak mi v nadsázce řekl, tak nějak to LPG nechutnalo mému autí - i při totálně uškrceným směšovači, kdy auto skoro nejelo to žralo minimálně 12/100. Plyn jsem dával pryč z několika důvodů; ekonomika byla jeden z nich, druhý důvod byla jen polovina kufru k dispozici, nemožnost použít podzemní garáže a nakonec jsem zjistil, že plyn není v TP (předtím jsem to nějak neřešil ). Benzín mě stojí víc, ale při pohodové jízdě na dálku jedu v průměru za 7-7,5/100, absolutní maximum na benzín jsem dokázal předloni v létě na cestě Praha Ostrava - pohodová jízda okolo 100-110kmh a spotřeba 6,73 na 100 (loni jsem do Ostravy nejel, tak nemohu srovnat), teď v zimě jezdím dálky okolo 8/100, po praze okolo 10litrů, ale holt holku celkem proháním
Jo - málem bych zapoměl - nádrž byla BRC, směšovač Lovato, ten bazmek na sání taktéž Lovato a přepínání tuším BRC, ale jistý si nejsem | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.176.15.xxx Vloženo:29.01.2007 20:43:00 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 5
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
Jezdím už čtvrtým rokem na LPG ( 2.0 12V 99kW ) a nemohu si vynachválit. Rencek má nalítáno cca 300000 km a na 45lt nádrž ( tankování max. 43 lt. - toroid místo rezervy ) ujedu 400 - 450 km dle ročního období. Za polovinu nákladů na provoz bych nedal pryč ani náhodou. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:62.168.45.xxx Vloženo:01.02.2007 23:54:22 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 5
Zaregistrován:
..
| Re: MOTOR + Plyn |
PS: System LOVTEC Tronic legal v TP. Přestavba tehdy cca 15000Kč. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:62.168.45.xxx Vloženo:01.02.2007 23:55:48 Odpovědět |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE
|
29.8.24, Jan Kalina
Re: OFF Topic VII...
>>
30.7.24, Peters
Re: Srazy 2024
>>
22.1.24, marty
Re: Podekovani 20...
>>
18.1.24, ravik
Re: Tento web , a...
>>
2.7.23, Jan Kalina
Re: Srazy 2023
>>
8.5.23, Mustang
Re: Inzerce IV
>>
23.7.22, Jan Kalina
Re: Slovensko 202...
>>
11.1.22, marty
Re: sbírka 2021
>>
13.6.21, ravik
Re: Srazy 2021
>>
22.4.21, Vatanen
Re: Digitální t...
>>
30.9.20, Radek
Re: Avantime, mot...
>>
Zobraz více výpisů |
|