Různé dokumentace na renaulty je možno stahovat
ZDE
|
Renault 21 club ICQ: 179653900 tel:776 556 776 Marty © 2004 - 2021
|
|
Fórum >> Elektrika >> Výpis:
Dolů || Ukaž poslední příspěvek
nováček
Příspěvků: 5
Zaregistrován:
..
| Název příspěvku: POČÍTAČ |
chci se zeptat,jestli nepasuje počítač z motoru 2.2 na 1.8.zvyšuju totiž výkon a výmněna trysek je málo.A ještě něco...chtěl bych zvýšit tlak benzínu s pumpou z WR6. Dík za rady | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.102.226.xxx Vloženo:24.10.2006 21:50:59 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 516
Zaregistrován:
04.06. 2005
| Re: POČÍTAČ |
No s počítačem sice nevím, ale myslím, že není důvod dávat silnější čerpadlo, protože regulátor tlaku paliva ti přebytečný tlak stejně vrátí do nádrže. Jestli se pletu tak mě někdo opravte, rád se nechám fundovaně poučit. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.71.66.xxx Vloženo:24.10.2006 21:59:50 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 137
Zaregistrován:
29.05. 2005
| Re: POČÍTAČ |
Nebudu do tebe dál rýpat, nakonec je to tvoje auto a kdo chce kam, pomozme mu tam. Takže po pořádku:
1)Zapojení u všech MPI by mělo být stejné, ale jak už jsem psal, mezi 2,2 a 1,8 je rozdíl v použitých čidlech teploty, musel by jsi tam dát ty z 2,2.
2)je to v podstatě zbytečné, protože zvýšit množství vstřikovaného paliva, jak už tady někdo zmínil, můžeš zvýšením tlaku na regulátoru paliva. Palivová pumpa dává tuším kolem 5 barů, který se v regulátoru tlaku sníží na 3.
3)když tam dáš jakékoli přeplňování, naraziš zase na problém jménem MAP senzor. Ten měří podtlak v sání, a podle něj a otáček motoru se vypočítává potřebné množství paliva. Jenže při přeplňování tam najednou místo podtlaku budeš mít přetlak.
Takže zkus zvážit, když už chceš raketu na kolech a nevadí ti spousta investované práce a peněz, jestli se ti spíš nevyplatí sehnat a dát do pořádku originální R 21 dvoulitr turbobenzín. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.78.146.xxx Vloženo:04.11.2006 00:21:04 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 21
Zaregistrován:
..
| Re: POČÍTAČ |
Co je moc to je moc chlape doporočuju Ti nejdřív zainvestovat cca 300 kč a kup si chytrou knihu R21 jak na to :D nebvo to co tu chceš dělat by asi jako napadlo tak jedině pekaře kro kterého byla pekařina jedinou né jasnou volbou :D :D :D Jako s ostatníma mohu jenom souhlasit sice nejsem fundovanej automechanik ale z R21 jsem pod rukou neměl jenom turbo verze jinak asi všechno jenom pod dva litry jsem pracoval s 1,7 4bod vstřik ikdyž jako skoušely jste si někdy vyndat vstřiky nechat je viset na kabelu dát jim štávu a zatočit motorem jedou buď všechny zaráz nebo 2 a 2 docela záhul jako vymislete někdo jak docílit jenom po jednom a máte cca poloviční spotřebu (daní ale bude nižší výkon, ale né o polovinu) ale to jsem docela odbočil, souhlasím stím že 2,2 jde do krouťáku jako tu má brácha já mám 2,0 12V a když jsme dělaly pokusná měřění tak jsem hold do kopce musel víc podřazovat zase jsem ale jako byl docela rychlejší a svižnější takže jsem to řešíval tak že jsem to víc rozjel :D nic méně 1,7 neb 1,8 mají jiný rám takže případná výměna za 2 a víc hce výměnu i rámu (jdeto je ma 4šroubech) pokud bys do toho šel tak doporučení vem si celek jednotku rám atd.. z jednoho auta :) | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:195.22.36.xxx Vloženo:09.12.2006 23:24:38 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 137
Zaregistrován:
29.05. 2005
| Re: POČÍTAČ |
Je to přesně tak, navíc představa že když tam napereš víc benzínu tak to víc pojede je úchylná , tohle je benzín a ne diesel. Zkus si půjčit staré karburátorové auto a u zahřátého motoru vytáhnout sytič, aby jsi viděl co se vlastně snažíš spáchat. Maximálně takovými úpravami dosáhneš kouře jako za dieselem a spotřeby 25l/100km. S počítačem z 2,2 to rozhodně víc nepojede, zapojení je sice stejné, ale jsou tam jiná čidla teploty.
Jestli je ti obyčejná 1,8 málo, máš zhruba dvě možnosti:
1)Prodat ji a koupit 2,2, a jestli máš hodně peněz a nevíš nudou co dělat, tak i 2,0 /12V
2)Jestli už fakt roupama nevíš co dělat, tak tuším v R 19 existovala ostrá verze 1,8, se čtyřventilovou hlavou. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.78.146.xxx Vloženo:31.10.2006 11:31:41 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
..
| Re: POČÍTAČ |
jen přidám, že vzhledem k odlišnostem 2,2 a 1,8 v některých dosti důležitých detailech - není to jen o jiných teplotních čidlech, ale i snímači šktrící klapky, čidlu klepání a tak podobně; osobně bych to kvůli 10kw navíc neriskoval (ano, F3N 722 má 69kw, J7T 754 má 79kw)
a jeden hoooodně důležitý "detail" - motor 2,2 (J7T) není udělaný na rychlost, ale na sílu, takže má úplně jinak posazený řízení motoru - nikoli do otáček, ale do točivého momentu, takže silně pochybuju,že bys to vůbec dokázal nastartovat s 2,2 počítačem.
2,2 za 1,8 nevyměníš, neb karoserie na 2,2 je jiná, než na 1,8. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.202.xxx Vloženo:24.11.2006 02:36:48 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2811
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: POČÍTAČ |
server: ty auta nemají jenom jiný rám...mají zcela jinou karoserii, takže neraď nesmysly, nic takovýho nejde přehodit.. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.160.180.xxx Vloženo:10.12.2006 13:24:42 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 5
Zaregistrován:
..
| Re: POČÍTAČ |
nemotej sem karbec a jeho sytič.ten funguje uplne jinak jako "i".tam ti škrtí vzduch a pridava benzin.ja mu pridam i vzduch ridici jednotkou z 2.2.
by si se divil,co spacha jenom pretryskovani. jo a jdou tam kovany pisty a kompresor s Corada. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.102.226.xxx Vloženo:02.11.2006 09:57:33 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2811
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: POČÍTAČ |
Teda lidi, já se takhle nepobavil už vážně dlouho Kdybych u toho neležel v posteli, taxe válím smíchy pod stolem
Poslyš kámo, nechceš ECU z L485? Ta Ti dá 129kW, to by byl teprve fičák Kam se na Tebe bude hrabat Korádo Katáni i s kompresorem
Já snad spadnu i z tý postele | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.160.178.xxx Vloženo:26.11.2006 00:57:47 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 153
Zaregistrován:
..
| Re: POČÍTAČ |
souhlas s kalinou ,mám oba modely 1,7 i 2,2 ,pokud je možnost záměny celého agregátu tak ji považuji za nesmyslnou vzhledem k uložení a dopojení podružných agregátů (řízení,chladiče,umístění baterie,řídící jednotky,nádržek, kabeláže atd....) také díky cenám celého bezpapíráka je to celé fantazmagorie,pokud ale nějaký blázen tohle podnikne/kl přeji mnoho úspěchů. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.160.79.xxx Vloženo:10.12.2006 15:23:06 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 687
Zaregistrován:
..
| Re: POČÍTAČ |
to petrsk:souhlas s vorkoholikem a JirkouK a navíc když uděláš co zde píšeš,tak budeš mít motor do kterého půjde kvantum paliva a odejde minimální výkon a když tam dáš kompresor,tak tam zas budeš mít zbytečně moc benzínu a motor to nevydrží,nemá šanci.jak jsem psal motory v Coradech šli taky do kytek,vlastně to jsou motoy z VW Scirocco ke ktrerým přidali kompresor.
ve svých představách jsi velmi naivní,doporučuji učebnici fyziky pro 7.třídu základní školy.
A pokud se pletu a někdo mě zde opraví,tak okamžitě jdu dát do BX 1,4 počítač z GTi 16V a už se těšim na zvýšení výkonu o cca 80koní. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:62.77.70.xxx Vloženo:02.11.2006 10:38:01 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 57
Zaregistrován:
..
| Re: POČÍTAČ |
Konečně tomu udělal někdo přítrž!!!!!!Už se to opravdu nedalo číst! | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.211.61.xxx Vloženo:28.11.2006 10:15:15 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 3
Zaregistrován:
..
| Re: POČÍTAČ |
Pokud ja vim tak se vykon zvysuje jinym casovanim motoru, to se da delat v pocitadle, ale musis na to mit program a kabely do PC. A asi nejaky zkusenosti, abys ho nepretocil. + takovy kraviny jako jsou lesteny ojnice (dovazovany), lesten kanaly, odlehceny setrvacnik, vetsi venily, tvrdsi pera na ventilech a huste vostrou vacku. A pak si sezonu pojezdis. Asi to ale brzo odejde kat. a pak motor. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:194.212.43.xxx Vloženo:03.11.2006 23:22:04 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 687
Zaregistrován:
..
| Re: POČÍTAČ |
myslim,že kus pravdy napsal každej | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:62.77.70.xxx Vloženo:28.11.2006 11:03:49 Odpovědět |
technický šťoural
Příspěvků: 112
Zaregistrován:
..
| Re: POČÍTAČ |
Když to tak čtu, tak jsem dostal sqělý nápad na tuning počítače. Co myslíš petrsk, když narvu procesor P4 do staré 386ky bude to mít pak výkon té pé-čtyřky? Jenom mám ale strach, že mi to nebude na oko barevně ladit | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.29.21.xxx Vloženo:29.11.2006 06:45:01 Odpovědět |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE
|
29.8.24, Jan Kalina
Re: OFF Topic VII...
>>
30.7.24, Peters
Re: Srazy 2024
>>
22.1.24, marty
Re: Podekovani 20...
>>
18.1.24, ravik
Re: Tento web , a...
>>
2.7.23, Jan Kalina
Re: Srazy 2023
>>
8.5.23, Mustang
Re: Inzerce IV
>>
23.7.22, Jan Kalina
Re: Slovensko 202...
>>
11.1.22, marty
Re: sbírka 2021
>>
13.6.21, ravik
Re: Srazy 2021
>>
22.4.21, Vatanen
Re: Digitální t...
>>
30.9.20, Radek
Re: Avantime, mot...
>>
Zobraz více výpisů |
|