Různé dokumentace na renaulty je možno stahovat
ZDE
|
Renault 21 club ICQ: 179653900 tel:776 556 776 Marty © 2004 - 2021
|
|
Fórum >> Elektrika >> Výpis:
Dolů || Ukaž poslední příspěvek
nováček
Příspěvků: 5
Zaregistrován:
..
| Název příspěvku: Chybové hlášení E6, E9 |
Přeji pěkný den, chci se zeptat na význam kódů, které mi to hlásí při zapnutí zapalování. V pátek jsem si koupil 21 s digi tachometrem a automatickou převodovkou. Nemůžu nikde najít co který kód znamená. Stáhl jsem si anglickou verzi manuálu ale ať hledám jak hledám nemůžu to najít. Děkuji za radu. David | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:217.66.176.xxx Vloženo:11.12.2005 08:36:18 Odpovědět |
Specialista
Příspěvků: 1395
Zaregistrován:
18.08. 2005
| Re: Chybové hlášení E6, E9 |
Heh mě to taky hlasilo to samý u mě myslim to E9 bylo vadný čidlo sitiče ale co bylo to E6 na to jsem nikdy nepřišel a ni se mi to nějak neprojevovalo. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:193.179.29.xxx Vloženo:11.12.2005 13:02:28 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 5
Zaregistrován:
..
| Re: Chybové hlášení E6, E9 |
Tak jsem naprosto zoufalej, moje omezené znalosti nestačí k pochopení problému. Vyměnil jsem čidlo teploty bylo vadné (ukazovalo 65kohm). Pokusil jsem se vymazat chyby (možná nedostatečně) ale stejně nic. Dneska jsem rozchodil ventilátor na chladiči (vadné relé) a potom jsem zjistil :) že i když je motor relativně studenej (48 °C) - stejně musím čekat 5 - 10 minut než jde znova nastartovat. Hilfeeeeee prosím. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:217.66.176.xxx Vloženo:18.12.2005 15:38:58 Odpovědět |
administrátor
Příspěvků: 469
Zaregistrován:
07.04. 2005
| Re: Chybové hlášení E6, E9 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.160.176.xxx Vloženo:18.12.2005 21:26:52 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 5
Zaregistrován:
..
| Re: Chybové hlášení E6, E9 |
Asi budeš mít pravdu, dnes jsem kolem toho běhal v tom mrazu celej den, napřed jsem si pročetl všechny možné chyby a zjistil jsem že to moje přibližovadlo nevybočuje z řady. Opravil jsem přepínač na dálková světla, opravil jsem stěrače, no a až jsem se dostal na motor, tak jsem s hrůzou zjistil ža 3 svíčky ze 4 jsou povoleny. Utáhl jsem, změřil jsem čidlo teploty - špatné při zahřátém motoru a následném startu otáčky až 2500 a u automatu je to problém bo je neustále v záběru. Čidlo sitiče bylo úplně odříznuto, tak jsem ho připojil, situace se zlepšila ale chyba neustále svítí. Budu pokračovat a informovat. Jsem automechanik amatér. Nicméně jak jsem tak pročítal diskuze, pokud by někdo poradil literaturu, mám možnosti vyrobit čtečku na kódy bo si něčím podobným vydělávám na chleba. (elektronika a programování) | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:217.66.176.xxx Vloženo:11.12.2005 17:35:05 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 5
Zaregistrován:
..
| Re: Chybové hlášení E6, E9 |
E1 - nepoužito
E2 - měrka paliva
E3 - nepoužito
E4 - kontakt úrovně tlaku oleje ?
E5 - sonda úrovně oleje motoru
E6 - sonda vnější teploty
E7 - sonda vnější teploty
E8 - thermo kontakt (čidlo) teploty kapaliny chlazení motoru
E9 - kontakt úrovně tlaku ?
To je vše co jsem z toho obrázku vyčetl. Škoda, že není kompletní (chybí pravý okraj).
Nicméně děkuji za každou informaci, zase jsem o něco chytřejší.
Zapoměl jsem předtím napsat, že mám neustále zvýšenou spotřebu (asi 13l - automat, obsah 2,2)
E6 mě tedy netrápí, ale E9 musím zjistit co to je.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:217.66.176.xxx Vloženo:20.12.2005 00:34:47 Odpovědět |
administrátor
Příspěvků: 469
Zaregistrován:
07.04. 2005
| Re: Chybové hlášení E6, E9 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.160.139.xxx Vloženo:20.12.2005 08:48:16 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 72
Zaregistrován:
..
| Re: Chybové hlášení E6, E9 |
Nejlepší by bylo vymazat chyby z paměti,ale nevím jak se to dělá.Dokud to neuděláš tak ty chyby tam budou svítit i když je opravíš.Čtečka by se hodila,ale bez těch kódů je na nic. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:62.245.103.xxx Vloženo:17.12.2005 13:53:47 Odpovědět |
specialista na autodiagnostiku
Příspěvků: 202
Zaregistrován:
..
| Re: Chybové hlášení E6, E9 |
Ahoj Davide,
všechny chybové kódy z tabulky jsou pouze pro tzv. informace řidiče u aut s digipřístrojem které ale nesouvisí s řízením motoru.
Jestli máš nějaké problémy se spotřebou bude chyba jinde a musíš se dostat k informacím z řídící jednotky motoru patřičnou čtečkou nebo motor nechat otestovat.
Jinak 2,2 s automaickou převodovkou nebude moc úsporné auto, při ostré jízdě nebo po městě by se to těm 13 mohlo blížit.
Milan | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.191.104.xxx Vloženo:21.12.2005 10:03:55 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 8
Zaregistrován:
..
| Re: Chybové hlášení E6, E9 |
s tou spotřebou souhlas Milane | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.192.54.xxx Vloženo:22.12.2005 12:11:16 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 5
Zaregistrován:
..
| Re: Chybové hlášení E6, E9 |
Děkuji Milane
za informaci. Je to celé stejně nějaké divné. Už jsem vyměnil čidlo teploty, termostat a stejně to pořád nejde teplé nastartovat. Je cítit benzín a z toho usuzuji, že to asi bude dávat řídící jednotka víc paliva než je zdrávo. Dneska jsem se vydal do Prahy a stejně se nedostanu při rychlosti 100km/h pod 12,9 l/100km. Ještě navíc blbě ukazuje digi palubovka takže jsem myslel že mám víc benzinu než opravdu v nádrži bylo. Při štěstí v neštěstí to zdechlo přesně 2 metry od stojanu :) .
Ale máš pravdu úsporné auto to rozhodně není a i přesto že dokáži lecos opravit či vyrobit tak tohle začíná býti nad moje síly.
Jo zapomněl jsem říct, že jednotka na čtečce nevykazuje žádnou chybu. Ovšem testována byla po 10 km od vymazání. Potom to chvilku jelo jako drak a najednou lup a už jsem zase tam kde jsem byl. No musím někde rozhodit klapku se snímačem jestli tam není něco v nepořádku. Jinak už mě nic nenapadá. Ještě se zeptám, na sání vzduchu je snímač jeden a potom je bokem na menší trubce ještě jeden, na co slouží.
Děkuji za informaci.
David | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:217.66.176.xxx Vloženo:29.12.2005 17:41:22 Odpovědět |
specialista na autodiagnostiku
Příspěvků: 202
Zaregistrován:
..
| Re: Chybové hlášení E6, E9 |
K tvému vstřikování patří: snímač tlaku v sacím potrubí, snímač teploty vody, snímač teploty nasávaného vzduchu, snímač polohy škrtící klapky, nastavovač volnoběhu, snímač klepání, snímač otáček, lambda sonda a ventil regulace odpařeného paliva.
To co nemůžeš určit by mohl být ventil regulace odpařeného paliva někdy se mu říká taktventil. Bývá na hadici mezi sáním a filtrem s aktivním uhlím. Zkus hadici zaškrtit, nemělo by to za jízdy vadit.
Ahoj MILAN | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.191.104.xxx Vloženo:30.12.2005 09:24:26 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 367
Zaregistrován:
..
| Re: Chybové hlášení E6, E9 |
zdar.mne vypisuje E8-cidlo teploty.cidlo som vymenil a svieti to stale.a este mi svieti nalavo kontrolka vody a stop,ale teplotu ukazuje dobre,vie mi niekto poradit??? diiiik | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.156.xxx Vloženo:22.04.2008 14:16:31 Odpovědět |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE
|
29.8.24, Jan Kalina
Re: OFF Topic VII...
>>
30.7.24, Peters
Re: Srazy 2024
>>
22.1.24, marty
Re: Podekovani 20...
>>
18.1.24, ravik
Re: Tento web , a...
>>
2.7.23, Jan Kalina
Re: Srazy 2023
>>
8.5.23, Mustang
Re: Inzerce IV
>>
23.7.22, Jan Kalina
Re: Slovensko 202...
>>
11.1.22, marty
Re: sbírka 2021
>>
13.6.21, ravik
Re: Srazy 2021
>>
22.4.21, Vatanen
Re: Digitální t...
>>
30.9.20, Radek
Re: Avantime, mot...
>>
Zobraz více výpisů |
|