Různé dokumentace na renaulty je možno stahovat
ZDE
|
Renault 21 club ICQ: 179653900 tel:776 556 776 Marty © 2004 - 2021
|
|
Fórum >> Motory >> Výpis:
Dolů || Ukaž poslední příspěvek
nováček
Příspěvků: 8
Zaregistrován:
..
| Název příspěvku: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
zdravim panove.
potrebuji radu jsem majitelem jeepa s renault motorem a ceka me celkove GO od vstriku, cerpadla po pretesneni. ve vysledku bych rad motoru nejak pomohl protoze 60Kw neni na vahu jeepa moc.
Ma nekdo radu jak motoru pomoci? nejake jine turbo.. z ceho nebo ktere ma stejnou prirubu? pokud by ciste nahodou mel nejaky jiny motor stejnou prirubu tak dejte vedet.
pro operaci mam pripraveny tri motory jeden D najeto 100km dva TD jeden praskly blok po bouracce a druhy jezdi momentalne v mem aute. spis kouri a tece nez jede.
jeste otazecka pisty z D jsou stejne jak u TD? vlozky by meli mit rozdil pouze ve vybrani na ostrik pistu. radte piste vsechno po uspesne operaci budou minimalne dve vstrikovaci cerpadla na TD k prodeji nejake to turbo atd.. aj dobre rozvody se najdou | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.180.101.xxx Vloženo:29.05.2011 20:50:06 Odpovědět |
pokročilý
Příspěvků: 290
Zaregistrován:
15.10. 2006
| Re: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
Zdravím ťa.Aj ja som robil spolu aj s Mrawencom na mojom renaultiku R21TD celkovú GO motora.Precistili sa trisky,pretesnili sa gufera,dali sa nové piestne krúžka atď..Tiež som chcel zvýšiť výkon motora a s Mrawencom sme vtedy uvažovali ako zvíšiť výkon motora.Zatiaľ sme prišli na to,že večšie trisky+väčšie turbo.Ak turbo,tak jedine z renault massenger.Malo by pasovať a je o niečo väčšie.No zatiaľ some to neprerobili a nechali,tak ako je,lebo po GO motora auto ide ako raketa.Čo ma prekvapilo .No možno do budúcna sa to prerobí na väčší výkon. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.151.218.xxx Vloženo:29.05.2011 22:30:55 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 8
Zaregistrován:
..
| Re: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
dik za info. ono rencek vazi o neco mene a hlavne ma asi o dost mensi aerodinamycky odpor vzduchu ja z toho vic jak 140 nevytahnu a tahat to pres 110 je uz na velice dlouhe cesty. premyslim o vetsim IC a turbu. prvne jsem chtel klidne vyrobit svody, nebyl by to takovy problem ale pekne turbo co by bylo idealnich rozmeru a jiz s natacecima klapama je hodne malo za dobrou cenu.
to turbo nema byt z mastra? pocitam tedy ze na prirubu 2,1 nejaky jiny silnejsi motor nepasuje | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.180.101.xxx Vloženo:29.05.2011 22:43:07 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2811
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
Tahat výkon z J8S je trochu proti jeho životnosti. 65-66kW je tak akorát, co ten motor v pohodě zvládá a vydrží tak statisíce km. Jestli má v Cherokee jen 60kW, pak bych tam asi dal čerpadlo z Renaulta a menší turbo, vrtuli chlazení předělat na elektrický pohon spínaný termostatem v chladiči a 66kW tam bude - takhle to mají novomodelový R25 oproti staromodelovým s 63kW. Jak z toho budeš chtít vytáhnout výkon větší, tak to nevydrží hlava. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.161.220.xxx Vloženo:30.05.2011 09:27:29 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 8
Zaregistrován:
..
| Re: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
presny vykon je 54Kw. male turbo tam je jiz od serie. takove to s mazanim jako brzdova trubka vrtuli jsem jiz zhodil slo to poznat uz od volnobehu ze tam nejni i na spotrebe. cerpadlo tam je jakesik bosch tip ti tedkom nereknu.. podle tabulek by hlava mela byt stavena s nejvyssi kompresi u techto motoru a to je 21,5. nevim kde se ten vykon zdraci mozna v mezinapravovce kazdopadne hlavy mam asi tri chci ho ozivit i za cenu ze budu delat tesneni mo 50tis km protoze tolik najezdim asi az po 4-5letech tudiz mi to za to i stoji a pokud by byla potreba nebudu se branit medenemu na zakazku delanemu
jaky je rozdil mezi cerpadly u rencka a jeepa?
jo a kdyby mel nekdo el vrtuli o velikosti od 40 do 45cm tak ji beru momentlane jezdim bez ni | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.180.101.xxx Vloženo:30.05.2011 17:57:31 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2811
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
54kW ti někde naměřili? Protože Cherokee má mít 59kW. Samo že ti výkon žerou převody, a taky to bude otázka vlastního zpřevodování konkrétní převodovky. Jeepaři na J8S jen nadávají, ale pro nás renaultí břichoplaze je J8S ten nejspolehlivější a nejlepší diesel, co se kam kdy dával - a jestliže je J8S jako J8S (jako že je), pak chyba bude někde v jeho příslušenství nebo v převodech, tak to vidím já.
V Renaultech je nejčastěji taky nějaký čerpadlo Bosch VE, na přesný označení bych se musel podívat. Možná trysky budou jiný? Nevím. Co má být v rencku ti jsme schopný jakž takž zjistit. Co v jeepu v podstatě taky, ale na nějaký porovnávání nějak nezbývá času..
S tou vrtulí si nezahrávej, jednou ho hodně přehřeješ, všimneš si toho pozdě a konečná. Zajdi na nějakej vrakáč a zkoušej, co se ti tam vejde za ventilátor. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.161.220.xxx Vloženo:30.05.2011 18:31:25 Odpovědět |
uživatel
Příspěvků: 1014
Zaregistrován:
..
| Re: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
Já bych jen Honzu doplnil,že J8S byl poslední dobrej diesel od Renaultu... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.179.192.xxx Vloženo:30.05.2011 20:36:12 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 8
Zaregistrován:
..
| Re: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
jeepari nadavaj pouze na vykon, jsou pak taci co ho zadiraj ale to je si myslim udrzbou a prevenci...
bosch VE cosi je i v jeepu ony ty motory jsou stejne lisi se jen oddelenym olejovym filtrem a pak nejakyma privodama vody, a trosku jinak umistene cidla teploty vody. jinac by melo byt vse stejne.
ten vykon jsem se sekl ma tam byt 59.. ale myslim ze kdybych najel na brzdu tak bych byl rad i za 50:))
jaka je vrtule na rencku? nebo tam jsou dve?
konecna predstava o motoru bude asi takova ze se udela GO, hlava se slicuje se sanim vyfukem ventily. a u svodu turba a IC zustava otazka. bud vse serie jen repase a nebo IC o neco vetsi turbo taky ale nejradecj s natacecima klapama a ktomu svody. jeste otazka kolik tlaci cca origo turbo? 0,5 nebo 1 bar?? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.180.101.xxx Vloženo:30.05.2011 21:13:47 Odpovědět |
uživatel
Příspěvků: 1014
Zaregistrován:
..
| Re: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
U J8S jsou vrtule dvě,u J7R/T taky,jak u 1.7/1.8 nevím. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.179.192.xxx Vloženo:30.05.2011 21:42:49 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 8
Zaregistrován:
..
| Re: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
shanim jakoukoli saharu/vrtuli v uvedenem prmeru kdyby nekdo mel za rozumny peniz a funkcni tak beru | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.180.101.xxx Vloženo:30.05.2011 21:58:38 Odpovědět |
uživatel
Příspěvků: 1014
Zaregistrován:
..
| Re: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
Já už nemám
Z benzínový jsem prodal a z naftový jí nedám | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.179.192.xxx Vloženo:30.05.2011 22:32:33 Odpovědět |
Odborník..? ..na Renaulty..?
Příspěvků: 2811
Zaregistrován:
10.02. 2006
| Re: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
A já bych jen Petra doplnil,že J8S (tehdy ještě označovanej 852) byl i první (a dobrej) diesel od Renaultu...
S těma vrtulema to není tak jednoduchý - opět tu skoro platí, že co kus, to originál Základní turbo-d se 63kW má v R20, R30 i R25 1 vrtuli na viskospojce. Co má víc kW, tak by mělo mít elektriku a podle typu vozu, výbavy a země určení 1 nebo 2 vrtule. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:217.77.165.xxx Vloženo:31.05.2011 02:35:59 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 8
Zaregistrován:
..
| Re: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
kluci diky za info. k te vrtuli: to nemusi byt z rencka muze byt z cehokoli hlavne at ma spravne rozmery.
na jeepacky chladic dve vrtule nedam | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.180.101.xxx Vloženo:31.05.2011 18:04:05 Odpovědět |
uživatel
Příspěvků: 1014
Zaregistrován:
..
| Re: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
Kolik je v Jeepu místa kolem toho chladiče ? Nestálo by za to zkusit tam dát nějakej větší chladič z něčeho úplně jinýho ? Napadá mě P 605 2.1 DT,ten má dost velkej chladič a saharu s 2 vrtulema,nebo na ten chladič z P 605 nabastlit saharu z J8S...
Popřemýšlej o tom. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.179.192.xxx Vloženo:31.05.2011 19:29:05 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 8
Zaregistrován:
..
| Re: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
urcite by tam sel sirsi chladic pac 4litrovy benzin ma chladic snad jedenkrat tak sirsi. ale me se libi ten muj chladic nechci delat extremni zasahy a chladit chladi. Znamej tam daval vrtuli z bmw X5 ale ta je jaksi v jine cenove ktegorii:) ja dam za to tak 500 plus posta a ne 5tis | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.180.101.xxx Vloženo:31.05.2011 21:45:34 Odpovědět |
nováček
Příspěvků: 2
Zaregistrován:
..
| Re: motor 2,1TD J8S 814 jeep |
ahoj ties mam jeep 2,1 TD ale 64kw motor ma kod J8SC8 a chcel by som vediet aku maju mat volu ventile na tom lebo odporucane 40 a 40 sa mne moc nepozdavaju a este ja som na ten motor nahodil hlavu z espace neviem ci je to zle alebo dobre lebo su tam uz tie novsie vstreky | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.237.224.xxx Vloženo:28.11.2012 23:06:34 Odpovědět |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE
|
29.8.24, Jan Kalina
Re: OFF Topic VII...
>>
30.7.24, Peters
Re: Srazy 2024
>>
22.1.24, marty
Re: Podekovani 20...
>>
18.1.24, ravik
Re: Tento web , a...
>>
2.7.23, Jan Kalina
Re: Srazy 2023
>>
8.5.23, Mustang
Re: Inzerce IV
>>
23.7.22, Jan Kalina
Re: Slovensko 202...
>>
11.1.22, marty
Re: sbírka 2021
>>
13.6.21, ravik
Re: Srazy 2021
>>
22.4.21, Vatanen
Re: Digitální t...
>>
30.9.20, Radek
Re: Avantime, mot...
>>
Zobraz více výpisů |
|